Thursday, March 31, 2011

Istikharah..Mohon Petunjuk Ilahi

Salam Teman2...Sudah lama saya x update blog ni..Atas kekangan masa yang terlalu singkat dirasa..urusan dakwah yg dirasai..Moga dlm keredhaan Allah..
Teman2..yg dikasihi..and members blog ni..mohon pandangan Dan pendapat..Mudah2an Ada japan yg terbaik..say a dlm dilema..Samada Mahu berhenti kerja sbgi imam di masjid sultan Ibrahim k.Sel dan sebagai pendakwah dgn izin Allah..Buat masa ni Ada perancangan sebagai Ahli lembaga pengarah di Maahad Tahfiz di Bukit Kerayong yg dlm pembinaan..pljar seramai 100 org lbih..Dan Buat travel agensi hj&umrah...istikharah sudah dilaksanakan..masih blm Ada ptunujk...Mohon jasa baik teman2 beri pandangan..Mogadishu Ada yg terbaik..bag cl,Sahabat zydny,yg mengenali diri ini...trm kasha..wasalm.

1 comment:

  1. Salam ustaz

    Selamat kembali bersiaran, semula

    Bertugas di masjid juga baik...masjid adalah satu institusi masyarakat juga sebagai medan menimba pengalaman dalam pelbagai aspek kehidupan bermasyarakat maupun pengurusan. Disitu tentunya ustaz juga menempuh pelbagai cabaran ....hidup dalam pelbagai latarbelakang masyarakat dan sebagainya.

    Pilihan untuk menerajui Maahad Tahfiz juga suatu pilihan yang baik. Penuh dengan cabaran...lebih memberi ketenangan, kepuasan, tidak banyak konkongan....tanggungjawabnya cukup besar...perlu berusaha kuat..komitmen yg tidak berbelah bahagi...bagi menjayakan objektif Maahad tersebut dengan sebaiknya. satu2 tempat yg menjadi idaman para pencinta Al Quran....

    Teruskan usaha bersolat istikharah, hajat dll yang mana ustaz lebih arif..insyallah akan ada petunjuknya...peralihan pilihan hidup tika usia masih muda...insyallah bakti yang disumbang juga lebih lama, penuh dengan ilham yg jitu.
    Isteri juga perlu memberi sokongan yang kuat apapun pilihan ustaz....sanggup menghadapi susah senang bersama dalam mengharungi penghijrahan suaminya ini.

    Selamat berjaya ustaz...

    ReplyDelete